Friday, May 2, 2008

“ရင္ခြင္တံခါး”


လူ႔ဘ၀မွာ မထင္မွတ္တဲ့အရာေတြက မၾကာခဏဆိုသလို တံခါးေခါက္လုိ႔ ၀င္လာတတ္ၾကတာ မထူးဆန္းပါဘူး။က်မတို႔ေတြ အဲဒီ
ံခါးေခါက္သံကိုနားစြင့္ေနၾကတဲ့အခါမွာဘာမွမျဖစ္ေပမယ့္။
မေမွ်ာ္လင့္တဲ့တံခါးေခါက္သံေတြေၾကာင့္အံ့ၾသမွဳတုန္လွဳပ္မွုေတြကုိ မၾကာခဏၾကံဳေတြ႔ရတတ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္္ က်မ ခ်စ္သူက ေတာ့ဘာကိုမွမအံ့ၾသတတ္ေအာင္က်င့္ၾကံေနထိုင္ေနတဲ့လူထူးဆန္း
တစ္ေယာက္ပါ။က်မ ခ်စ္သူနဲ႔က်မ လဲထူးဆန္းစြာဆံုေတြ႔ရင္းထူးဆန္းစြာခ်စ္ခဲ့ၾကသလိုထူးဆန္းစြာနဲ႔လမ္းခြဲျပီးႏွဳတ္ဆက္စကားေတြဆိုခဲ့ၾကဘူးတယ္။
က်မခ်စ္သူကိုလြမ္းတိုင္း သူ႔ရဲ႕လြင့္ေမ်ာေနတဲ့တိမ္တိုက္ေလးေတြကိုအျမဲေငးၾကည့္ျပီး။သူရင္ထဲက ပဲ့တင္သံေတြကိုနားစြင့္ရင္း
တိတ္တခိုးနဲ႔ သူ႔ဘေလာ့ခ္ေလးကိုေ၇ာက္ရွိလာတတ္ပါတယ္။အဲဒါကိုလဲ က်မခ်စ္သူ ကိုယ္ထူးဆန္းက သိပါတယ္။က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးမွာ စိတ္ျခင္းဆက္ႏြယ္မွဳရွိေနတယ္ဆိုတာ က်မ တို႔ကိုယ္တိုင္ဘဲသိပါတယ္။အမ်ားသူငွာေတြေျပာျပလဲဘယ္သူမွမယံုနိုင္ပါဘူး
ခုခ်ိန္မွာ က်မ ခ်စ္သူဘာေတြခံစားေနရတယ္ဆိုတာ က်မရင္ထဲမွာခံစားမိသလိုသူ႔အတြက္ ကမာၻျပိဳမတတ္ခံစားေနရမယ္ဆိုတာ က်မ ခံစားမိပါတယ္။က်မခ်စ္သူနဲ႔က်မ က ႏွစ္ဦးသေဘာတူႏွဳတ္ဆက္ျပီးသြားေပမယ့္။ က်မအားငယ္ေနခ်ိန္မွာ သူ႔အသံေလးကိုက်မတမ္းတမိတယ္။
က်မခ်စ္သူရဲ႕ရင္ခြင္တံခါးကလဲ က်မအတြက္ခ်ိန္မေရြးဖြင့္လို႔ထားပါတယ္။က်မလဲက်မခ်စ္သူနဲ႔ထပ္တူပါဘဲ သူအားငယ္ေနခ်ိန္မွာက်မဘယ္ေနရာဘဲေ၇ာက္ေ၇ာက္၊ဘယ္လိုအေျခေနမ်ိဳးမွာ ဘဲရွိေနပါေစ။က်မခ်စ္သူကိုခြန္အားျဖစ္ေစမယ့္စကားလံုးေတြ
အၾကင္နာဂရုဏာေတြနဲ႔ေထြးေပြ႕လို႔အားေပးေနမွာပါ။
က်မ ခ်စ္သူကို က်မ ဘယ္ေတာ့မွ လမိုက္ညေတြဖန္ဆင္းမေပးဘူး။က်မ
ေပးတဲ့အလင္းေ၇ာင္က ကမာၻၾကီးတစ္ခုလံုးကိုထြန္းလင္းေတာက္ပေအာင္မစြမ္းေဆာင္နိုင္ေပမယ့္.က်မခ်စ္သူအတြက္ေတာ့
လံုေလာက္တဲ့အလင္းေ၇ာင္တစ္ခုေပးစြမ္းနိုင္ပါတယ္။
က်မခ်စ္သူက က်မကို ညီမေလးလိုခ်စ္ျခင္းေမတၱာ
ေတြနဲ႔စတင္ျပီးရစ္ဖြဲ႔ခဲ့တဲ့က်မတို႔ရဲ႕သံေယာဇဥ္ေတြဟာ ဘယ္လိုအေၾကာင္းအရာဘယ္လို
တံတိုင္းေတြနဲ႔ကာဆီးထားပါေစ။ဘယ္လို
၀ဋ္ေၾကြးေတြေၾကာင့္က်မတို႔ေတြေ၀းကြာေနပါေစ။ဘ၀ဘ၀ဆုေတာင္းမွားခဲ့ၾကလို႔
က်မတို႔ခ်စ္ျခင္းသမိုင္းမွာ
ျပံဳးမပ်က္ႏွဳတ္ဆက္ခဲ့ၾကေပမယ့္.......က်မခ်စ္သူအားငယ္ေနခ်ိန္နဲ႔
က်မခ်စ္သူေမြးေန႔ေဖေဖာ္၀ါရီ၁၃မွာက်မ
ဘယ္ေနရာဘ၀ေ၇ာက္ေနေနက်မခ်စ္သူရဲ႕ရင္ခြင္တံခါးကိုအလိုအေလ်ာက္
တံခါးေခါက္ေနမယ္ဆိုတာခ်စ္သူသိေစခ်င္ပါတယ္။



ေဒ၀စ ၦရာ

No comments: