Sunday, April 27, 2008

Optimist ေလးျဖစ္ပါရေစ

ေလာကမွာ လူရယ္လို႕ျဖစ္လာၾကယင္ သူသူငါငါ တည္ေဆာက္မူ႕ေလးေတြရွိတယ္၊စိတ္ကူးေလးေတြရွိတယ္
အိပ္္မက္ေလးေတြ ရွိတယ္။တကယ္လို႕မ်ားအဲ့ဒီအိပ္မက္ေလးေတြ စိတ္ကူးေလးေတြ တည္ေဆာက္မူ႕ေလးေတြ
အစိပ္စိပ္ အမႊာမႊာ ေၾကမႊသြားခဲ့ယင္ လူတိုင္းဘယ္လိုခံစားရမလဲ ...၊ကၽြန္ေတာ္ ကို စာသင္ခန္းထဲ မွာဆရာမ က အေကာင္းျမင္သမား(optimist)နဲ႕အဆိုးျမင္သမား(cynic)အေၾကာင္းေဆြးေႏြးၾကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀မွာ
အေကာင္းျမင္သမားနဲ႕ အဆိုးျမင္သမားရဲ႕ ကြာျခားခ်က္ေတြကို ျမင္လာမိတယ္။ေနထြက္လာလို႕ ရာသီဥတုအရမ္းပူေနခ်ိန္မွာ အဆိုးျမင္သမားက သူပူအိုက္ေနလို႕ အလိုက်မွာမဟုတ္ဘူး တစ္ခ်ိန္လံုး ပူအိုက္
တာကိုဘဲ အျပစ္တင္ေနလိမ့္မယ္ ။အေကာင္းျမင္္သမားကေတာ့ ဒီေန႔ေနေလးသာေနပါလား တစ္ကမာၻလံုးလင္းလင္း ျခင္းျခင္းရွိလိုက္တာ တစ္ေန႕တာအတြက္ အားအင္ေတြရွိလိုက္တာ ဆိုျပီး ပီတိ
ျဖစ္ေနမွာဘဲေလ။ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူးေလးနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ optimist စစ္စစ္ေလးျဖစ္ခ်င္ေနမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အခုမဆိုလိုေသးပါဘူး ေနာင္ကၽြန္ေတာ္ နဲနဲ အသက္ေလးၾကီးလာတဲ့အခါေပါ့ ကၽြန္ေတာ္ အရာရာ ကို ေရာင့္ရဲ
ႏိုင္မွာပါ။တကယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္မွာ အိပ္မက္ေလးေတြ ၊စိတ္ကူးေလးေတြ၊ တည္ေဆာက္မူ႕ေလးေတြ စနစ္တက် ျပိဳလဲ သြားတဲ့ အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္ optimist တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနပါရေစ ...။ကၽြန္ေတာ္ လက္ကိုတြဲထားမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူကေရာ optimist လား cynic လား .....optimist ျဖစ္ပါေစဗ်ာ.....

လြမ္းသုခ(ေဗဒါ)

1 comment:

wynn.sun said...

တစ္သက္လံုးစိတ္ခ်မ္းသာမယ့္ ဆုေတာင္းေလးပါပဲဗ်ာ.. ဆုေတာင္းျပည့္ပါေစ..